domingo, 31 de agosto de 2008

SETMANA DE VACANCES

Hola!Per fi un moment per posar a tothom al dia!

Com veieu no se'ns han endut els Huracans...només una mica passats per aigua!

Per on començo...doncs les vacanses van començar ara fara 7 dies. Ens vam despedir de la Maria, en Monchi i els nens,si vam plorar...,i van empendre rumb cap a Samana on vam estar 3 dies voltant per la península. Vam veure el Salto del Limón, els Haitises (un parc natural molt xulo), platges i una illa on hi ha un hotel molt pijo. I amb un guia...quin guia!Ens vam fer amics del "tio Sami" un bomi de 60 anys,un mafies,un vividor conegut per tothom que ens va muntar les excursions a preu dominica..fins i tot ens va convidar a sopar a casa seva,tot i que al final no hi vam anar!I res ja veureu les fotos...

Després vam anar cap a Punta Cana,vam agafat hotel a uns 30km de les platges i divendres vam agafar un passe per tot un dia a un resort....tela,tela!!Tot un dia tirats a la platja/piscina prenen el que voliem,menjant a totes hores com si passéssim gana...i així estem ara,que des que vam tornar del Comples hoteler Barceló estem amb mal de panxa,mareig i caguetes!!Força malament..

I ara ja estem a Sto Domingo acabant de passar els últims dies,fent les compres d'última hora i passant el mal de panxa com podem!

Demà s'acaba l'aventura, demà ja agafem l'avió per tornar a la nostre terra i poder menjar tots aquells plats que enyorats recordavem algunes nits abans d'anar a dormir..i tornarem a veure a tothom,aquelles personetes que durant l'any les veiem cada dia i que al no tenir-les durant tot un mes ens n'adonem com les trobem a faltar..apa doncs fins d'aquí un parell de dies!!

Gràcies pels vostres comentaris, potser no us ho sembla,però a vegades hem necessitat saber de vosaltres!!Un petó!
PD:les fotos no les puc penjar!