lunes, 11 de agosto de 2008

Finde multicolor!

Hola a tots i merci per anar fent els vostres comentaris,ja els anem llegint!Estem molt content que sabert de tots vosaltres..Romin,Barru,Coralí,Mar,Girgola,Susagna i Mama!!Esperem des d'aquí que ho esteu passant bé allà on sigueu!

Ara si que ens posem plenament a explicar el finde que hem passat!
Tot comença divendres a la nit amb un super sopar Català!!!Erem 15 persones aprox,perquè a úlitma hora s'acaba apuntant fins el gos que passa per davant de casa jejeje,aquest barri té això i com a catalans agarrats que som no podem dir que no a un més a taula!Doncs pa amb tomàquet,truites de patates (tot una feinada amb les paelles que tenen aquí,sense mànec!!) llangonissa del "burriquillo" i formatge,tot banyat amb un vi del Penedès, ohhhhh!!!
Deprés de sopar uns bailoteos a Las Colinas,una mena de carpes/sala de ball/disco...i brugal molt de brugal!!!Mireu les fotos,no calen comentaris!

Dissabte,amb la ressaca cap a MonteCristi,a veure els Manglars (uns arbres que tenen les arrels a l'aigua (pensava que seria una altre cosa..)i a fer una mica de snorkel (buceig amb un tub i unes ulleres,pq ens entenguem..), en una petita illa.Ens vam emportar el dinar i una nevereta amb beguda per passar el dia allà!I al vespre a l'hotel,que ho té un italià, ens van fotre un bon soparet!

Diumenge,després de molts entrebancs,vam poder creuar la frontera i vam passar a Haití!Tot un altre món,començant per l'idioma (un francès degradat i un dialecte que no enteniem).

I ja tornem a estar altre cop a La yagüita, viatjant amb els nens...avui als països musulmans...

7 comentarios:

Anuska dijo...

Estem molt contents de que tots vaigi be. Al tanto amb el Brugal que
aqui va com l'aigua. Per Campdevànol tot be de moment, avui mercadal a Ripoll i demà alguns dies de platja a Calonge. Petooonnns per tots!!!!

Hola a tots!

Ja veiem ja quina "poca feina"!!! Però ens alegra veure que, malgrat aquests ninets, també us ho passeu de conya!

Una abraçada!!!

Susagna.

Anónimo dijo...

ja veig, que per no perdre el costum d'aquest estiu, no pareu... Això si, sempre teniu temps per fer bons apats i una miqueta de festeta!

Per aqui les coses bé. Avui ja hem començat a vendre les samarretes de la festa major al mercat, 55 per ser exactes... Despres hem anat al bar a fer el bermut i em decidit fer una sortideta al torrent! Realment quin indret més bonic! Nose perquè la gent marxa i no aprofita el que té aprop!

DE moment poca cosa més... a si, vaig tenir una petita caiguda amb moto baixant del torrent va ser una "caida de la moto", per res comparat amb el senyor masdeu... Aquest finde FM Ribes a donar una mica d'espectacle i ha comencar a carregar motors... Per cert, divendres al bar den cambras mega karaoke! Quin festin!

No menrollo més, un petó per tots i fins la tornada!

GëM[m]ëT@* ..

4rondalles dijo...

Hola, filleta i companyia,

Avui hem arribat de la platja i hem pogut veure els vostres comentaris i les fotos.
Us veiem molt bé i, segur, que serà una bona experiència.

La Sara diu que t’estima. Li han agradat molt els braçalets i el vestit lila de “mudar” que portes.
Nosaltres ho hem passat molt bé de càmping. La Sara ha fet alguna amigueta i ja neda sense bombolleta (l’hem de vigilar, però deu-n’hi-do). Hem anat dos dies a cine, dos dies d’excursió a buscar un tresor pirata (i tots dos dies l’ha trobat la Sara, quina sort!) un dia varem anar amb vaixell pirata (una mica mogudet, feia vent de garbí, a la Sara i al papa els hi va agradar, però jo em vaig marejar).

Cuideu-vos molt, poseu-vos a la l’ombra, alegreu a aquests nens i nenes tan macos, mireu d’escapar-vos dels mosquits i passeu molt bé.
Petons de part de tots els de casa!

Mama

4rondalles dijo...

Hola,Estel,

La iaia us ha vist i us envia MOLTS RECORDS!

Bones jovent,

Ja veig que tornareu amb molta vitamina R com li'n diuen els de la terra on esteu!Estel,ja vaig rebre el teu miss, ooh!!Espero que entre ron i ron vagis practicant amb el video que us vam enviar...jeje!!Un petonet i una forta abraçada per tots des de la ciutat de la xafugó!!

Dani

Ei familia!!!!
pel que estem veien us ho esteu passant molt bé, i gràcies a aquest blog i els correus que envieu podem saber dia a dia el que feu.
doncs res un PETONAS PER TOTS i ens veiem d'aquí uns dies!!!!