lunes, 4 de agosto de 2008

PRIMER DIA DE LA ESCUELITA

Avui al matí hem començat a establir contacte amb els nens i nenes que assistiran demà a la escuelita per poder començar amb els campaments.
Avui ha estat només presentació seva i nostre. Els hi hem explicat la història de St. Jordi i hem ballat el ·Juan pequeño cuando baila.." molt surrealista..això de traduir les cançons encara ens costa bastant!!!

Fins al moment res més!Esperem els vostres comentaris val...que no sabem res de casi ningú!

Petons a tots!!

7 comentarios:

Anónimo dijo...

Com va tot malparit!!!
Ja veig que entre activitat i activitat, escapda a la platja!!tu si que la saps llarga.
Pos res tu, jo com que estic de vacances ja aniré seguint l'aventura via güe.
Akuidarse

Romin

Míriam dijo...

pinta super bé Albert! vinga, més escrits i historietes! petons!

Elsa Exposito dijo...

Ei gent!!!
No sabeu l'enveja sana que em feu. M'encanta seguir la vostra historia i m'agradaria molt ser aquí amb vosaltres.

Us aniré llegint (això fins que marxi cap a Xina, perquè allà no puc entrar al blogspot...)

Petonicos a tots!!!!

Elsa Exposito dijo...

Ei, sóc la Coralí, però no se perque em surt això de "les nenetes"...

Alba dijo...

BeEert!!!

Que me'n vai al SuRRR i no et podré llegir!!!

De moment pinta molt bé, no? Això semblen vacances de lujU comparat amb l'any passat...!!!

Si saps res de la Inés ja m'ho diràs, eh!!!

Cuideu-vos!!!

I mima't!!!

NarrUs grossos!!!!! Me'n vaig a fer el llangardaix al sol del lorenSo...!!!!

(Per què no els hi canteu aquella de... "el gigante del pino ahora baila ahora baila..."!!!!! jajajaa!!!!)

Bona feina, va!

Molts records!

Anuska dijo...

Ei nois que sou uns mantes a veure si penjeu fotos que tothom esta pendent de la vostra odissea.

Anuska dijo...

Ei Albert per si no ho saps l' Anuska es la teva mamma