domingo, 26 de agosto de 2007

Ball fi de festa/canvi comunitat/Esteli

Ei gent com anem!Jo vaig tirant!Avui ja m'he recuperat,ahir estava fatal,tot el dia al llit amb febre i vòmits.Ara estem a Estelí,ens hem trobat amb les altres companyes aquest finde,però avui ja tornem cap a la comunitat de San Juan de Dios,si ja hem marxat d el Tagüe.Ara estem vivin la Núria i jo en una mateixa casa amb unes noies molt trempades jeje,no sigueu mal pensats/des, o si jeje!Doncs res,només hi portem una nit i encara no sabem gaire res d'allà,però avui ja hi tornem.
El dia que vam marxat de l'altra comunitat ens van fotre una festa de despedida,va estar bé tu,bailoteo i ron jeje,sort que carreguen poc els cubates aquí,pq sinó tela.
Doncs res,dimecres ja acabem la feina i despres a voltar per Nicaragua altre cop,ja aniré explicant coses i penjant fotos dels llocs que visitem!
Petons a tots,per cert molt be la gent que m'escriu,em va millor que per correu,és guai!!!Records Nicas!

No hay comentarios: