lunes, 3 de septiembre de 2007

VOLCÀ MASAYA i LAGUNA DE APOYO

El dia d'avui ha estat molt profitós!Ens hem llevat,hem fet el cafè amb llet i hem agafat un bus d'aquests que ja et criden d'una hora lluny pq hi pugis,d'aquests que com no,es passen la parada i has de cridar i patejar amunt el tros que s'ha passat i els que van tant ràpid com poden,això si, sempre foten la frenada per si algu que està a peu de carretera vol pujar,.."el expreso"!!!
Doncs res,hem pagat el cotxe pq ens puges fins d'alt del volcà,si ganduls,però és que ens integrem ràpid naltros,i resulta que el "piloto" (xofer en nica) havia estat visquent a Figueres i conexia Olot,Besalù i Castellfollit,si si, costa de creure però sou prou coneguts jijiji!!
IMPRESIONANT,ès el que em bè el cap quan recordo la vista als cràters!!En sèrio que em flipat,ha valgut la pena el "sablasso" de l'entrada!!
Després de compres al mercadillo de Masaya,semblant al de xina però menys ordenat,i au compra per aquì compra per allà,maquillate,maquillate!!
Acte seguit,bus i cap al mirador de Catarina,Ohhhhh que macuuuuu!!Es veu la Laguna de Apoyo,un llac al cràter d'un volca inmens.
Demà anem cap a Managua a reunir-nos amb l'altra meitat del grup,i ja sortirem direcciò al rio San Juan per anar finalitzant la nostra estada a terres nicas i tornar cap a Costa Rica per arribar finalment a terra sagrada.. Campdevànol city en el meu cas.
Com que no se si trobarem internet,potser aquesta serà la meva ùltima crònica abans no us vegi els caretos a tots,que ja en tinc ganes,bé a uns més que als altres jajajaj!

No hay comentarios: